Bethenny Frankel este cunoscută datorită rolului ei din „Real Housewives”. Actrița nu se rezumă doar la activitatea pe platourile de filmare, ci este foarte activă și pe social media. Recent, Instagramul ei a fost vizitat de sute de mii de persoane, mai ales după atacul la adresa lui Kylie Jenner.
Bethenny este extrem de revoltată pe strategia de marketing a lui Kylie și a și avut dovezi și argumente solide. Se pare că actrița este deranjată de prețurile pe care le practică Kylie Cosmetics. Mai mult decât atât, consideră că tot ceea ce face miliardara este o mare scamatorie.
Bethenny a cumpărat în trecut un kit de buze de la Kylie de care a fost foarte mulțumită. Anul acesta, a decis să păstreze tradiția și să cumpere noua ediție care, surpriză! Este triplă la preț! După ce a încercat toate produsele, Bethenny i-a asigurat pe urmăritorii ei că formula este aceeași. În concepția ei, Kylie încearcă doar să-i prostească pe cumpărători, făcându-i să plătească un preț mult mai mare pentru niște produse care vin ambalate într-o cutie.
Cum și-a creat Kylie Jenner propriul imperiu
Miliardara și-a construit un adevărat imperiu din pasiunea ei. În plus, a recunoscut că asta nu ar fi fost posibil fără sprijinul familiei. După încheierea reality show-ului ”Keeping Up with The Kardashians”, Kylie a decis să filmeze o serie de vloguri pe Youtube. „Inside Kylie Cosmetics” le- dat fanilor ocazia să afle toate inside-urile business-ului.
În primul episod, ”The beginning” Kylie Jenner a povestit cum o frustrarea de-alea ei au condus-o pe drumul către succes. Kylie a fost mereu complexată de buzele ei și încerca să le facă să pară perfecte prin conturarea cu creion. Una dintre problemele ei era faptul că niciodată nu găsea nuanța creionului care să se potrivească cu cea a rujului, așa că a decis să creeze propriile lip kit-uri.
Prima care a auzit de ideea lui Kylie a fost mama ei, Kris care i-a spus că o susține, dar va trebui să își lanseze colecția de kit-uri din proprii ei bani strânși de-a lungul filmărilor KUWTK. Kylie și-a riscat toți banii și bine a făcut! Nu a vrut să aibă o campanie publicitară basic, așa că a anunțat simplu pe Instagram: ”Guys, am lansat primele kit-uri de buze!” În doar câteva secunde site-ul s-a blocat, iar miliardara a crezut că deja are probleme logistice, dar nu! Întregul stoc Kylie Cosmetics s-a epuizat în mai puțin de un minut!