„Lonely” a marcat cea de-a cincea colaborare dintre Bieber și Blanco. Cei doi au mai lucrat împreună pentru cântecele „Eenie Meenie” și „Somebody to Love” din 2010, „Love Yourself” din 2015 și „Cold Water” din 2016.
Vânzările melodiei „Lonely” de la Justin Bieber au crescut cu 1400%
Justin Bieber se bucură în prezent de primele săptămâni ale unui nou capitol din viața lui: a devenit pentru prima dată tătic. Drept urmare, starul a luat o pauză de la muzică și se concentrează mai mult pe îngrijirea soției și a fiului lor, Jack Blues Bieber.
În ciuda acestui „concediu”, una dintre melodiile lansate de artist cu ani în urmă a redevenit un bestseller în America. Potrivit Luminate, „Lonely” s-a vândut în aproape 1.500 de exemplare în ultima săptămână de monitorizare.
Acest lucru nu este suficient ca melodia să ajungă în oricare dintre topurile Billboard, însă se apropie cu pași rapizi de alte clasamente mai mici, precum Digital Song Sales Chart.
Deși 1.500 nu pare a fi un număr uriaș, cifra este imensă în comparație cu performanța single-ului din săptămâna precedentă. „Lonely” a vândut mai puțin de 100 de copii în intervalul anterior. Acest lucru înseamnă că melodia experimentează o creștere de 1.400% a achizițiilor pure în doar câteva zile.
Piesa a devenit virală în urma arestării lui Sean „Diddy” Combs
Bieber nu a promovat piesa „Lonely”. Așadar, revenirea acesteia în prim-plan nu a fost influențată de muzician.
Internauții au decis în mod colectiv că melodia, care detaliază singurătatea cântărețului și prețul pe care l-a plătit pentru faimă când era tânăr, a fost un fel de strigăt de ajutor. Ei au atribuit o nouă semnificație melodiei, afirmând că aceasta se referea la relația lui Bieber cu Diddy.