Momentan nu se știe cu exactitate ce fel de produse de îngrijire a părului vor fi vândute sub sigla Fenty Hair, deoarece site-ul web al brandului conține doar un teasing cu spotul publicitar.
Rihanna și-a păcălit fanii
Joi, câștigătoarea a nouă premii Grammy, în vârstă de 36 de ani, și-a „speriat fanii” după ce a coborât de pe bancheta din spate a unui SUV negru purtând un tricou albastru pe care scria că s-a „pensionat”. Acesta avea inscripționat pe partea din față cu litere albe, galbene și roșii mesajul „I’m retired, this is as dressed up as I get”.
Rihanna nu a mai scos un album din 2016, când a lansat „Anti”. În schimb, ea s-a concentrat pe dezvoltarea afacerii sale cu produse de frumusețe. Compania valorează în prezent peste un miliard de dolari.
De asemenea, interpreta melodiei „Diamonds” și-a supărat fanii la începutul acestei săptămâni, după ce a anunțat că își va lansa în curând propria linie de produse pentru păr. Un admirator dezamăgit i-a scris artistei pe Twitter: „Lansezi de toate, mai puțin un album”.
„Este acest «Fenty Hair» numele noului album sau?!”, a împărtășit utilizatorul X @x_jjh1. Pe Instagram, utilizatorul @highnegro a comentat: „Avem nevoie de Fenty Album”, iar @lailaamichel a adăugat: „Ești literalmente o femeie miliardară. Destul e destul”.
Cântăreața a purtat o ținută casual pentru apariția de joi
Internauții speculează că tricoul purtat de Rihanna, joi, ar fi un mod prin care aceasta răspunde la protestele online. Ea l-a asortat cu o fustă bleumarin în stil sirenă, adidași Puma roșii și o geantă Bottega Veneta verde aprins. Mama a doi copii a purtat ochelari de soare inspirați de moda anilor 2000, cu lentile de culoare albastră.