Rihanna a lansat pe 13 iunie un nou brand de înfrumusețare. Linia, numită Fenty Hair, este o filială a companiei Fenty Beauty. Brandul este conceput pentru a întări și a repara orice fel de păr.
Rihanna a vorbit despre planurile ei de vară
Interpreta melodiei „Diamonds”, în vârstă de 36 de ani, a dezvăluit marți pe rețelele sociale că a renunțat la dorința ei de a avea abdomenul plat pentru sezonul estival din acest an. În schimb, diva a mărturisit că se va concentra pe modă.
„Din moment ce, în mod clar, nu-mi voi tonifia abdomenul până vara viitoare, obiectivul meu pentru vara aceasta este să-mi asortez încălțămintea cu lenjeria intimă!”, a scris Rihanna pe Instagram, alături de un videoclip în care apare plimbându-se pe trotuarul unui oraș într-o fustă mini.
Ținuta ei, inspirată din stilul adolescentin, includea o fustă bej și o cămașă albastră supradimensionată. Îmbrăcămintea sexy lăsa la vedere un sutien negru, pe care Rihanna l-a asortat cu o pereche de adidași. Artista și-a completat lookul cu ochelari de soare cu rame mari, mai multe coliere strălucitoare și o poșetă Louis Vuitton.
Fanii și-au arătat susținerea în comentarii
Internauții, amuzați de postarea vedetei, și-au arătat susținerea în comentarii. Unul dintre ei a scris la postarea de pe Instagram: „Am crezut că sunt singura care a făcut asta”. Altul a adăugat: „Eu am renunțat de mult la acest obiectiv”.
Câțiva dintre admiratorii artistei i-au sugerat să lanseze un nou album. O persoană a scris: „Acum asortează-ți lenjeria intimă și pantofii cu un album nou”. Alta a adăugat: „Deci să înțeleg că noul album este intitulat «Pantofi și Lenjerie Intimă», nu?”.