Fenty Beauty este brandul de cosmetice al Rihannei, care a fost lansat pe 8 septembrie 2017. Compania este populară pentru gama ei largă de produse cosmetice de calitate, cel mai cunoscut fiind fondul de ten Pro Filt’R.
Rihanna a strălucit Săptămânii Modei de la New York într-o haină de 20.000 de dolari
Vineri, 6 septembrie, interpreta piesei „We Found Love” a fost prezentă la Săptămâna Modei de la New York, unde a înmânat premiul pentru revista anului fondatoarei Perfect, Katie Grand, și directorului de modă, Jahleel Weaver.
Compozitoarea are o relație apropiată cu Weaver, acesta fiind stilistul ei personal, dar și director de creație al brandului Fenty.
Pentru această ocazie specială, Rihanna a ales o haină roz din blană artificială de la Alaïa, evaluată la peste 20.000 de dolari, și o rochie transparentă John Galliano, purtată peste un corset de satin de la Rosamosario. Diva și-a completat outfitul cu sandale Area x Sergio Rossi. Prețul pentru o astfel de încălțăminte este de 1.550 de dolari.
Ținuta artistei a arătat impecabil. Cu toate acestea, bijuteriile ei au fost cele care au întors toate privirile. Vedeta a optat pentru o pereche de cercei cu diamante roz de 11,94 carate și două inele din aceeași colecție, unul de 3,11 carate, iar celălalt de 8,46 carate.
În total, diva a purtat în jur de 30 de carate de diamante. Valoarea acestora depășește 640.000 de dolari.