De-a lungul carierei sale, cântăreața a încheiat numeroase contracte în lumea modei – inclusiv colaborări cu Dior, Manolo Blahnik, Stance Socks, Puma și River Island – însă inițiativele sale independente în industriile modei și frumuseții au diferențiat-o de celelalte celebrități.
Cum și-a construit Rihanna un imperiu în industria modei și a frumuseții
Prima sa inițiativă a fost brandul Fenty Beauty, lansat în 2017. Acesta a demonstrat că Rihanna este o forță de luat în seamă. Linia a inclus o gamă fără precedent de 40 de nuanțe de fond de ten. Astfel, vedeta a stabilit un nou standard de diversitate și incluziune, pe care multe branduri noi și consacrate l-au urmat.
Celelalte afaceri ale Rihannei, marca de lenjerie intimă Savage x Fenty și marca de modă Fenty, au susținut, de asemenea, această etică, făcând-o un antreprenor foarte respectat în acest domeniu.
Rihanna a avut o intrare îndrăzneață în industria frumuseții în 2017 cu Fenty Beauty, când a lansat linia de machiaj cu un fond de ten în 40 de nuanțe. Acest lucru a creat ceea ce s-a numit în industria frumuseții „Efectul Fenty”. Clienții se așteptau ca brandurile să ofere o gamă largă de nuanțe potrivite pentru fiecare ton de piele.
Concentrarea ei pe diversitate a dat roade. Brandul a realizat vânzări de peste 100 de milioane de dolari în primele săptămâni după lansare.
Rihanna a continuat să se autodepășească. A extins gama de fonduri de ten la 50 de nuanțe și a lansat o linie de corectoare corespunzătoare, tot cu 50 de nuanțe. De atunci, brandul s-a extins și la alte categorii de produse, inclusiv iluminator, ruj, fard de obraz, bronzer și fard de pleoape, printre altele.