ZU TV e hitul toamnei. Televiziunile Intact, lider de audienţă în Prime Time

Cel mai tânăr şi cel mai cool post dedicat tinerilor din România, ZU TV, creşte cât alţii într-o viaţă. Odată cu venirea toamnei au fost înregistrate din nou cifre excelente de audienţă, iar pentru acest lucru trebuie să vă mulţumim vouă, oamenilor frumoşi care staţi cu ochii şi cu urechile pe noi.

Publicat: 6 octombrie 2015, 13:15

ZU TV a înregistrat creşteri de audienţă în Access şi Late Fringe, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut (+67%, respectiv 14%). Cele mai urmărite emisiuni din luna septembrie la au fost: Zu Party Romanian Tour, Noaptea Târziu se vede la Zu TV şi Forza ZU.

În septembrie, odată cu începerea grilei de toamnă, „Antenele” sunt lider de audiență în Prime-Time, la nivelul targetului All Urban. La nivelul target-ului comercial, televiziunile din Grup sunt lider de audiență în Day Time și Late Fringe. În clasamentul primelor zece posturi realizat după rating, trei locuri sunt ocupate de televiziuni din Grup – Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars. Peste 9 milioane de români au urmărit în prima lună a toamnei, timp de cel puțin un minut, la nivel național, în Whole Day, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-show-urile, precum și serialele posturilor.

Vă mulţumim!

PARTENERI