Gigi Hadid demonstrează că „poate fata”, așa cum spunea Anda Adam. Modelul a trecut printr-o perioadă destul de tumultoasă, din toate punctele de vedere. Despărțirea de Zayn Malik a afectat-o mult, mai ales că la mijloc a fost și micuța Khai. Deși este mămică singură, Gigi nu se plânge. Vedeta se împarte între carieră și viața de mămică, iar acest mix îi iese de minune.
În tot acest timp, sora Bellei a avut în minte un singur plan și anume, lansarea propriului brand. Fanii știu că aceasta a mai lansat colecții capsulă cu brand-uri celebre, însă nu i-au aparținut în totalitate. De data asta, Gigi Hadid vine pe piață cu „Guest in Residence”, primul ei brand exclusiv. De-a lungul carierei sale, modelul a lucrat cu cele mai mari case de modă, așa că a „furat” meserie de peste tot.
Gigi Hadid pregătește marea lansare pe 7 septembrie
Faptul că a defilat pentru nume celebre, dar și faptul că s-a învârtit în această lume a haute-couture-ului îi oferă lui Gi un grad ridicat de încredere. Dacă în urmă cu câteva luni a lansat o colecție de lenjerie intimă hot, de data asta, Gigi a schimbat macazul. Brand-ul ei se va axa, exclusiv, pe haine cozy, fix așa cum poartă ea în timpul liber.
„Guest in Residence” se va lansat pe 7 septembrie, iar până atunci, fanii nu au decât să numere zilele. Momentan, Gi a postat doar câteva detalii despre cum vor arăta hainele sau pentru ce culori a optat. Din imaginile de pe Instagram, reiese că modelul s-a jucat foarte mult cu portocaliul. Can’t wait to see the result!