Industria fashion-ului a avut mult de suferit, la nivel mondial, din cauza pandemiei de Coronavirus. Vânzările au scăzut drastic și multe brand-uri au avut de suferit, fiind nevoite să își închidă o parte din magazine sau chiar să își declare falimentul. Ghinionul nu a ocolit-o nici pe Rihanna, al cărei brand de haine și-a oprit producția pe o perioadă nedeterminată. La mai puțin de doi ani de când a fost lansat pe piață, Fenty e pe cale să și dispară.
Într-o declarație dată pentru CNN Style, reprezentatul companiei sub umbrela căreia se află și Fenty a declarat că trebuie să se gândească bine înainte de a lua o decizie finală. Fenty face parte dintr-un conglomerat cu mai multe brand-uri de lux, printre care Dior și Louis Vuitton. Ultima colecție lansată cu eticheta Fenty a fost una de pantofi, creați în colaborare cu designer-ul Amina Muaddi, și a apărut pe piață în luna noiembrie.
Vânzările nu au fost pe măsura așteptărilor, iar reprezentanții companiei au ajuns la concluzia că nu mai este rentabil să producă în continuare haine și încălțări pentru Fenty. Ei au declarat că vor susține în continuare Savage x Fenty, linia de lenjerie, și Fenty Beauty, care se bucură de succes răsunător, în ciuda crizei.