Victoria’s Secret este unul dintre cele mai populare brand-uri în rânduri iubitoarelor de lenjerie și nu numai. De mai bine de patru ani, din cauza pandemiei și a economiei care a fost destul de afectată, cei din conducere s-au văzut nevoiți să oprească celebrele defilări. Nu a fost deloc o decizie ușor de luat, mai ales că a afectat mai multe paliere.
Acum, după ce au refăcut bugetele, reprezentanții Victoria’s Secret și-au stabilit obiectivele pentru acest an. Unul dintre ele și poate și cel mai măreț este cel al reluării defilărilor. Nu a fost deloc ușor pentru Timothy Johnson să verbalizeze asta, mai ales că presupune o mobilizare uriașă de forțe.
Chiar dacă defilările Victoria’s Secret au lipsit din peisaj, asta nu înseamnă că fanii nu au avut cu ce să se delecteze. Între timp, pe piață a apărut adversarul suprem, Savage x Fenty. Brand-ul deținut de Rihanna a făcut furori în rândul fanilor, iar produsele s-au vândut mereu ca pâinea caldă. Și, pentru că nu duce deloc lipsă de inventivitate și imaginație, Rihanna a pus în scenă adevărate show-uri pentru promovarea colecțiilor sale. Cea mai recentă astfel de defilare a avut nume precum Johnny Depp și Lizzo.