Cu Netflix nu e de joacă! Au aflat-o pe pielea lor Abigail Barlow și Emily Bear. Cele două au devenit faimoase pe TikTok după ce au dat naștere proiectulu „Unofficial Bridgerton Musical”. Deși nu se așptau la asta din partea celor de la Netflix, se pare că lucrurile sunt mult mai serioase decât par. 

Fără doar și poate, „Bridgerton” este unul dintre cele mai de succes seriale de pe Netflix. Producția a inspirat milioane de fani și nu numai. Brand-uri celebre au folosit în colecțiile lor elemente din serial. Unii dintre fanii serialului au mers mult mai departe și au gândit un business profitabil. Cel puțin, pentru moment.

Abigail Barlow și Emily Bear sunt cel mai bun exemplu în acest sens. Cele două au compus „Unoficial Bridgerton Musical”. Ce-i drept, nu se așteaptau să aibă succes. Destinul le-a luat prin surprindere! La scurt timp, au devenit super populare pe TikTok. De aici și până la primul loc premiul Grammy a mai fost un singur pas.

 

 

 

Netflix nu iartă pe nimeni

Abigail și Emily au câștigat la categoria „Best musical theatre album”. Cele două le-au luat fața lui Andrew Lloyd Webber („Cinderella”) și Conor McPherson („Girl From the North Country”). Cei de la Netflix au decis să le dea în judecată pe cele două artiste după ce au văzut cel mai recent eveniment al lor.

Abigail și colega ei au dat un spectacol vineri, la Kennedy Center, spectacol ce a fost sold out în primele minute. Bilete costau 149 de dolari, preț ce nu includeau și merch-ul. Netflix nu a stat prea mult de gânduri și a decis să le dea în judecată pe cele două pentru încălcarea drepturilor de autor.

„Bridgerton” a stabilit un record de vizionări atunci când a fost urcat pe platformă și a fost vizionat de 63 de milioane de oameni în prima lună. Unde mai pui că a fost în Top 10 cele mai vizionate, în 83 de țări din lume?!

Sued. Netflix le-a dat în judecată pe Abigail Barlow și Emily Bear. Cele două au creat „Unofficial Bridgerton Musical”
Hepta