Rihanna și-a păcălit fanii. Diva a purtat un tricou pe care scria „M-am pensionat”

Rihanna și-a păcălit fanii în timpul unei plimbări prin New York. Cântăreața se pregătește pentru lansarea unei noi filiale a brandului său de înfrumusețare. Compania se numește Fenty Hair și va comercializa produse destinate îngrijirii părului.

Emma Capotă
Publicat: 9 iunie 2024, 10:05

Momentan nu se știe cu exactitate ce fel de produse de îngrijire a părului vor fi vândute sub sigla Fenty Hair, deoarece site-ul web al brandului conține doar un teasing cu spotul publicitar.

Rihanna și-a păcălit fanii

Joi, câștigătoarea a nouă premii Grammy, în vârstă de 36 de ani, și-a „speriat fanii” după ce a coborât de pe bancheta din spate a unui SUV negru purtând un tricou albastru pe care scria că s-a „pensionat”. Acesta avea inscripționat pe partea din față cu litere albe, galbene și roșii mesajul „I’m retired, this is as dressed up as I get”.

Internauții speculează că tricoul purtat de Rihanna, joi, ar fi un mod prin care aceasta răspunde la protestele online / Profimedia Images

Rihanna nu a mai scos un album din 2016, când a lansat „Anti”. În schimb, ea s-a concentrat pe dezvoltarea afacerii sale cu produse de frumusețe. Compania valorează în prezent peste un miliard de dolari.

De asemenea, interpreta melodiei „Diamonds” și-a supărat fanii la începutul acestei săptămâni, după ce a anunțat că își va lansa în curând propria linie de produse pentru păr. Un admirator dezamăgit i-a scris artistei pe Twitter: „Lansezi de toate, mai puțin un album”.

„Este acest «Fenty Hair» numele noului album sau?!”, a împărtășit utilizatorul X @x_jjh1. Pe Instagram, utilizatorul @highnegro a comentat: „Avem nevoie de Fenty Album”, iar @lailaamichel a adăugat: „Ești literalmente o femeie miliardară. Destul e destul”.

Cântăreața a purtat o ținută casual pentru apariția de joi

Internauții speculează că tricoul purtat de Rihanna, joi, ar fi un mod prin care aceasta răspunde la protestele online. Ea l-a asortat cu o fustă bleumarin în stil sirenă, adidași Puma roșii și o geantă Bottega Veneta verde aprins. Mama a doi copii a purtat ochelari de soare inspirați de moda anilor 2000, cu lentile de culoare albastră.

Diva și-a accesorizat outfitul cu mai multe coliere choker aurii și a purtat un inel strălucitor la mâna stângă. În ceea ce privește machiajul, miliardara a optat pentru un luciu de buze sclipitor, un ten dewy și un fard de obraz roz.

Rihanna lansează un brand pentru îngrijirea părului

Săptămâna aceasta s-a dovedit a fi una extrem de încărcată pentru Rihanna. Ea a anunțat printr-o reclamă că pe data de 13 iunie va avea loc lansarea celui mai recent proiect al ei: Fenty Hair.

„Știți cât de mult contează pentru mine să-mi schimb părul”, a scris Rihanna pe Instagram. „Am avut aproape toate texturile, culorile, lungimile, de la extensii la împletituri și până la părul natural. Din acest motiv m-am decis să lansez o linie flexibilă de produse pentru orice tip de păr. Fiecare produs este conceput pentru a întări și repara orice fel de păr. Asta este ceea ce avem cu adevărat nevoie! Este timpul să ne jucăm și să devenim mai puternici prin stil”.

Fenty Hair este o filială a companiei sale intitulată Fenty Beauty. Aceasta a fost înființată în urmă cu șapte ani, după Fenty Skin și Fenty Fragrance, relatează Daily Mail.

PARTENERI