Starul K-pop contabilizează al treilea hit care atinge prima poziție în clasamentul Billboard, după single-urile sale „3D” și „Seven”. Jungkook a demonstrat de-a lungul timpului că este un artist extraordinar și un membru important pentru BTS. Totuși, performanțele sale din ultima vreme clarifică faptul că nu are nevoie de nimeni pentru a ajunge în vârful topurilor muzicale.
Noua piesă a lui Jungkook a debutat pe primul loc în topul „Billboard Global Charts”
Piesa „Standing Next to You” a lui Jungkook a urcat pe locul 1 atât în clasamentul „Billboard Global 200”, cât și în „Billboard Global Excl. U.S. songs”. El a obținut pentru a treia oară prima poziție în calitate de solist BTS, după ce „3D” cu Jack Harlow și „Seven” cu Latto au stat câteva săptămâni în vârful topului.
Melodia artistului a intrat direct pe prima poziție în „Billboard Global 200”, cu 81,6 milioane de difuzări și peste 121.000 de exemplare vândute la nivel mondial în perioada 3-9 noiembrie, în urma lansării din data de 3 noiembrie.
Piesa trupei The Beatles este într-o continuă ascensiune
The Beatles a intrat în top 10 în ambele clasamente cu melodia „Now and Then”. Aceasta a avansat de pe locul 152 pe locul 10 în „Billboard Global 200” și a debutat pe locul 9 în clasamentul „Global Excl. Us songs”. „Now and Then” numără 37,6 milioane de difuzări și 42.000 de exemplare vândute în întreaga lume în perioada 3-9 noiembrie.
Melodia a debutat cu o săptămână mai devreme și a înregistrat 6,4 milioane de stream-uri și 30.000 de exemplare vândute încă din prima zi. Un film de 12 minute care prezintă cronica piesei a avut premiera pe 2 noiembrie. Apoi, pe 3 noiembrie, a avut loc premiera videoclipului oficial al melodiei. Cadrele nostalgice au adus bucurie fanilor.
Clasamentele sunt întocmite pe baza unui set complex de factori
Cele două clasamente au apărut în luna septembrie a anului 2020. Acestea evaluează și clasifică melodiile în funcție de numărul de redări, dar și de vânzările pe care le au la nivel mondial.
„Billboard Global 200” oferă date din toate țările lumii, în timp ce „Billboard Global Excl. U.S.” exclude informațiile provenite din Statele Unite ale Americii.
Clasamentul se bazează pe o formulă ponderată. Aceasta încorporează fluxurile oficiale doar pe abonament și pe suportul publicitar al serviciilor de muzică audio și video. De asemenea, sunt luate în considerare și vânzările rezultate în urma descărcărilor.
Formula ține cont și de achizițiile de la comercianții cu amănuntul de muzică digitală cu servicii complete din întreaga lume. Vânzările de pe site-urile „direct-catre-consumator” (D2C) sunt excluse din calculele clasamentului, relatează Billboard.