Săptămâna aceasta, „Thriller” a urcat de pe locul 3 pe prima poziție în topul „R&B Digital Song Sales”. De la lansare și până în prezent, piesa a ocupat locul întâi în clasament pentru un total de șase săptămâni. În fiecare an, de Halloween, melodia reintră în topuri, fiind una dintre compozițiile preferate ale sezonului.
Michael Jackson a revenit pe primul loc în clasamentul Billboard
Este cea mai înfricoșătoare perioadă din an, ceea ce înseamnă că, în lumea muzicală, un anumit hit este pe cale să fie readus în vârful clasamentelor. Piesa „Thriller” a lui Michael Jackson a revenit în această săptămână în mai multe topuri Billboard. Mai precis, piesa a urcat, din nou, pe locul 1 într-o anumită listă. Acest lucru demonstrează că, deși a fost lansată cu zeci de ani în urmă, lumea încă nu s-a săturat de acest hit.
„Thriller” revine pe primul loc în topul „Billboard’s R&B Digital Song Sales”. Clasamentul săptămânal urmărește cele mai bine vândute melodii din America, încadrate în genul R&B. Conform Luminate, celebra melodie interpretată de Michael Jacskon s-a vândut în peste 2.400 de exemplare în ultima perioadă.
Artistul are doar doua melodii care au ajuns pe primul loc în „R&B Digital Song Sales”
„Thriller” nu are performanțe bune doar în topul „R&B Digital Song Sales”. Săptămâna aceasta a urcat pe locul 11 și în „Digital Song Sales”. Acest clasament nu se concentrează doar pe un singur gen muzical.
În topul săptămânii viitoare va fi inclusă și sărbătoarea de Halloween, de pe 31 octombrie. Este așteptat, în acest caz, ca „Thriller” să continue să urce în topurile în care nu se află deja pe locul 1.
Michael Jackson a avut de-a lungul timpului doar două melodii care au atins prima poziție în clasamentul „R&B Digital Song Sales”. Având în vedere cât de popular a fost (și încă este) cântărețul, acest număr reprezintă o veste nemaipomenită.
De menționat însă că acest clasament a fost introdus la ceva vreme după apogeul artistului. În această situație, este logic ca multe dintre cele mai mari hituri ale sale să fi venit și să fi dispărut înainte de apariția unor platforme.