Jennifer Lopez a publicat datele concertelor din „This Is Me... Now: The Tour” la începutul lunii februarie. Seria de spectacole marchează primul ei turneu național din ultimii cinci ani și are ca scop promovarea albumului cu același nume.
Jennifer Lopez a schimbat numele turneului „This Is Me… Now: The Tour”
Cântăreața în vârstă de 54 de ani a dezvăluit că întreaga ei serie de spectacole va fi rebranduită. Vestea a venit la doar câteva săptămâni după ce Lopez a anulat brusc mai multe concerte din turneul său, aparent fără niciun motiv.
Diva le-a comunicat fanilor că „This Is Me… Now: The Tour” își va schimba numele în „This Is Me… Live” și se va concentra mai mult pe cele mai mari hituri ale sale. Conform unui raport publicat de Variety, anularea celor șapte spectacole – în Cleveland, Raleigh, Nashville, Atlanta, Tampa, New Orleans și Houston – s-a datorat vânzărilor slabe de bilete.
Surse apropiate artistei au declarat anterior pentru că „datele au fost anulate din cauza unor probleme de programare. Cu toate acestea, au fost adăugate noi spectacole și vor fi anunțate în curând”. Vedeta își dorește ca această reconfigurare să capteze interesul fanilor și să-i atragă și pe cei care nu s-au regăsit în noul album.
Cântăreața a cheltuit 20 de milioane de dolari pentru acest turneu
Live Nation, compania care organizează turneul, nu a răspuns la solicitările de comentarii cu privire la schimbarea numelui. Cu toate acestea, există anumite locații care au actualizat coperta spectacolelor cu noul titlu al turneului, cum ar fi Acrisure Arena din Palm Desert, California și Kia Forum din Los Angeles.
Turneul „This Is Me… Now” face parte dintr-un proiect parțial autofinanțat, a cărui producție ar fi costat-o pe Jennifer aproximativ 20 de milioane de dolari. Acesta include albumul, filmul muzical „This Is Me…Now: A Love Story” și documentarul „The Greatest Love Story Never Told”. Ambele filme, precum și discul, au fost lansate în februarie, de Ziua Îndrăgostiților.
Albumul a debutat pe primul loc în topul Billboard Top Album Sales datorită celor 11.000 de exemplare vândute fizic. Totuși, în prima săptămână, albumul a reușit să vândă doar 14.000 de exemplare, numărând atât vânzările fizice, cât și pe cele digitale.