Totul a avut loc la lansarea colecției de lenjerie intimă a brand-ului pentru care Jennifer lopez este ambasador. Cântăreața a postat mai multe clipuri pe contul ei de pe o rețea socială.
Jennifer Lopez a fost fotografiată în lenjerie intimă
Diva pop născută în Bronx se mândrește cu peste 16 milioane de urmăritori pe contul ei. Ea și-a sfidat cu ușurință cei 54 de ani, recent într-o campanie publicitară.
Jennifer și-a completat ținuta inspirată de budoir cu pantofii Jimmy Choo „Saeda 100”. Aceștia costă 1.125 de dolari. Unul dintre cele mai appreciate clipuri de la această ședință foto a fost filmat în timp ce o instruia pe Jasmine Tookes să se plimbe pe catwalk.
Lopez a interacționat jucăuș atât cu cea mai bună prietenă a lui Kylie Jenner, Anastasia „Stassie” Karanikolaou, cât și cu fosta asistentă Victoria Villarroel, pentru încă un clip viral la „high tea kiki”.
„Iubesc Italia. Oamenii, moda, cinematograful, cultura. Și, bineînțeles, îmi plac cumpărăturile”, a spus Jennifer lopez în martie 2023.
„Anul trecut, în timp ce călătoream în Italia, am descoperit o nouă marcă de lenjerie intimă realizată cu țesături superbe, mătăsuri colorate și dantelă delicată. Dar mi s-a părut că numele este puțin dificil de pronunțat”, a glumit ea conform DailyMail.