Formația alcătuită din cinci membre – Yunah, în vârstă de 20 de ani, Minju, în vârstă de 19 ani, Moka, în vârstă de 19 ani, Wonhee, în vârstă de 16 ani și Iroha, în vârstă de 16 ani – a fost înființat în 2023, prin intermediul emisiunii „R U Next?”. Show-ul a prezentat în detaliu debutul grupului de fete reprezentat de agenția HYBE LABELS.
ILLIT a intrat în topul Billboard Bubbling Under Hot 100 cu piesa „Magnetic”
Potrivit statisticilor Billboard de pe 9 aprilie, piesa „Magnetic” a debutat în Billboard Bubbling under Hot 100 pe locul 2. Realizând o performanță incredibilă la doar 15 zile de la data lansării cântecului, formația feminină ILLIT a luat cu asalt topurile muzicale mondiale și a impresionat toți pasionații de muzică.
„Magnetic” a intrat cu ușurință în primele 10 locuri în cele mai importante topuri. Cântecul a fost clasat pe locul 8 în Billboard Global 200 (13 aprilie) și pe locul 10 în Spotify Daily Top Songs Global (9 aprilie).
Pe măsură ce numărul lunar de ascultători ai formației a depășit pragul de 6 milioane, ILLIT a ajuns pe locul 35 în Daily Top Songs USA (3 aprilie). Fetele au ocupat locul 80 și în UK Official Singles Chart (5 aprilie). Ele s-au clasat, de asemenea, pe locul 41 în ARIA Singles Chart din Australia (8 aprilie).
În Coreea de Sud, „Super Real Me” a devenit cel mai de succes album de debut vândut vreodată de către artiștii K-Pop de sex feminin. Proiectul muzical a stabilit un nou record. Statisticile s-au bazat pe vânzările din prima săptămână, trupa depășind pragul de 380.000 de exemplare în șapte zile consecutive.
Formația a devenit virală pe TikTok
Ascensiunea rapidă a ansamblului de cinci fete nu este o surpriză atât de mare. Prezența lor globală în creștere a fost evidentă mai ales pe rețelele sociale. Hashtag-ul #illit a devenit rapid viral, fiind vizualizat de peste 1,7 miliarde de ori pe TikTok.
Între timp, piesa „Magnetic” a fost folosită ca melodie de fundal în peste 250.000 de videoclipuri TikTok. Single-ul s-a regăsit și în 160.000 de videoclipuri Instagram Reels la doar două săptămâni de la lansarea sa.