Park Ji-min, cunoscut sub numele de Jimin, este un cântăreț, compozitor și dansator sud-coreean. În 2013, și-a făcut debutul ca membru al trupei sud-coreene de băieți BTS. Formația se află sub egida casei de discuri Big Hit Entertainment.
Debutul solo al lui Jimin de la BTS a provocat câștiguri fără precedent
Când piesa principală a idolului, „Like Crazy”, a ajuns în fruntea topului Billboard Hot 100 Chart, prețul acțiunilor agenției a crescut vertiginos. Cântărețul a demonstrat, și pe cont propriu, influența sa globală. Aceasta este susținută de o bază de fani puternică și de un impact copleșitor.
Piesa a fost lansată alături de albumul de debut solo al idolului, FACE, pe 24 martie 2023. Între timp, compania producătoare de alimente Samyang Food a fost și ea martoră la o creștere semnificativă a vânzărilor. Acest lucru se datorează faptului că starul K-pop obișnuia să consume tăiței în timpul multiplelor transmisiuni live ale Weverse.
Mai mulți analiști au apreciat contribuția semnificativă a lui Jimin de la BTS la răspândirea K-food la nivel global. Aceștia au citat faptul că tăițeii amestecați cu „pui de foc”, cunoscuți și sub numele de Buldak-bokkeum-myeon, au cunoscut o popularitate globală datorită influenței idolului.
Influența cântărețului a ajutat compania Samyang Food să-și depășească rivalii
Acesta obișnuia să mănânce cu plăcere tăițeii în timpul transmisiunilor sale în direct pe Weverse. Ulterior, fanii curioși s-au înghesuit pe mai multe site-uri online pentru a cumpăra tăieței prăjiți cu pui de la Samyang Foods.
Influența globală a lui Jimin a provocat capitalizarea pe piață a companiei producătoare de alimente Samyang Foods. Aceasta a reușit să își depășească, pentru prima dată din 1995 încoace, concurenții pe 10 mai 2024.
A depășit cel mai înalt nivel, în valoare de 2,4519 trilioane KRW. Chiar și vicepreședintele Kim Jeong-soo de la Samyang Foods și-a exprimat recunoștința față de Jimin. El i-a mulțumit pentru promovarea tăițeilor lor într-o emisiune TV.