Cum și-a construit Rihanna un imperiu în industria modei și a frumuseții. Cântăreața este un exemplu de succes în mai multe domenii

Fenty Hair este doar cea mai recentă adiție la portofoliul cântăreței. În ultimii ani, diva a demonstrat că este unul dintre cei mai de succes muzicieni deveniți antreprenori. Află cum și-a construit Rihanna un imperiu în industria modei și a frumuseții.

Emma Capotă
Publicat: 19 august 2024, 7:35
Rihanna a avut o intrare îndrăzneață în industria frumuseții în 2017 cu Fenty Beauty / Getty Images

De-a lungul carierei sale, cântăreața a încheiat numeroase contracte în lumea modei – inclusiv colaborări cu Dior, Manolo Blahnik, Stance Socks, Puma și River Island – însă inițiativele sale independente în industriile modei și frumuseții au diferențiat-o de celelalte celebrități.

Cum și-a construit Rihanna un imperiu în industria modei și a frumuseții

Prima sa inițiativă a fost brandul Fenty Beauty, lansat în 2017. Acesta a demonstrat că Rihanna este o forță de luat în seamă. Linia a inclus o gamă fără precedent de 40 de nuanțe de fond de ten. Astfel, vedeta a stabilit un nou standard de diversitate și incluziune, pe care multe branduri noi și consacrate l-au urmat.

Celelalte afaceri ale Rihannei, marca de lenjerie intimă Savage x Fenty și marca de modă Fenty, au susținut, de asemenea, această etică, făcând-o un antreprenor foarte respectat în acest domeniu.

Rihanna a avut o intrare îndrăzneață în industria frumuseții în 2017 cu Fenty Beauty, când a lansat linia de machiaj cu un fond de ten în 40 de nuanțe. Acest lucru a creat ceea ce s-a numit în industria frumuseții „Efectul Fenty”. Clienții se așteptau ca brandurile să ofere o gamă largă de nuanțe potrivite pentru fiecare ton de piele.

Concentrarea ei pe diversitate a dat roade. Brandul a realizat vânzări de peste 100 de milioane de dolari în primele săptămâni după lansare.

Rihanna a continuat să se autodepășească. A extins gama de fonduri de ten la 50 de nuanțe și a lansat o linie de corectoare corespunzătoare, tot cu 50 de nuanțe. De atunci, brandul s-a extins și la alte categorii de produse, inclusiv iluminator, ruj, fard de obraz, bronzer și fard de pleoape, printre altele.

Rihanna s-a folosit de TikTok pentru a promova diversitatea brandului său

Brandul a folosit de TikTok ca modalitate de a răspândi mesajul de incluziune și diversitate, creând o casă TikTok în Los Angeles. Acolo, cântăreața invită diverși influenceri care creează videoclipuri pentru aplicație.

Videoclipurile vesele îi arată pe influenceri participând la cele mai noi provocări și dansuri de pe TikTok. De asemenea, oferă tutoriale de machiaj folosind produse Fenty Beauty. Fenty Beauty este al doilea cel mai urmărit brand de modă sau frumusețe pe TikTok, după Kylie Cosmetics de la Kylie Jenner.

Intrarea Rihannei în domeniul lenjeriei intime cu Savage x Fenty a fost la fel de revoluționară. Cântăreața a lansat brandul în 2018 și a încheiat Săptămâna Modei din septembrie cu o experiență captivantă, care a folosit mai multe modele. Printre acestea s-a numărat și Slick Woods, care era însărcinată și a intrat în travaliu în culise după spectacol.

În anul următor, Rihanna a pus la încercare Victoria’s Secret, deja în dificultate. Ea a găzduind un concert hibrid de prezentare de modă de lenjerie intimă, conform WWD.

Evenimentul a fost puternic, distractiv și provocator în era post-#MeToo. Rihanna a prezentat colecția pe un grup divers de modele, inclusiv Laverne Cox, Alva Claire și Lauren Wasser. Spectacolul a fost transmis ulterior pe Amazon Prime Video.

Pe 13 iunie 2024, diva a lansat un nou brand de înfrumusețare. Linia, numită Fenty Hair, este o filială a companiei Fenty Beauty. Brandul este conceput pentru a fortifica și repara orice tip de păr.

PARTENERI