Într-un interviu acordat anul trecut revistei British Vogue, Billie a declarat că încă o afectează „criticile constante”. Totuși, artista recunoaște că ar fi fost mult mai dificil pentru ea dacă ar fi primit aceste comentarii în copilărie.
Billie Eilish obișnuia să fie „obsedată” de îmbrăcămintea de la un anumit brand
Joi, 5 decembrie, interpreta melodiei „Bad Boy” s-a destăinuit cu privire la obsesia ei pentru compania de îmbrăcăminte Brandy Melville, mărturisind că, în copilărie, aceasta a avut un impact puternic asupra stimei sale de sine.
„Ceea ce este cu adevărat interesant este că, atunci când eram mică, îmi plăceau rochiile mari”, a dezvăluit Billie, în vârstă de 22 de ani, pentru Complex. „Tot ce purtam erau rochii de zână și fuste. Nu am purtat niciodată pantaloni sau pantaloni scurți când eram mică”.
„Dar când am ajuns să am cam 11 ani, am devenit obsedată de acest brand numit Brandy Melville”, și-a amintit Eilish.
„Și ei vindeau haine doar într-o singură mărime. Eram mai dolofană și eram obsedată de aceste ținute, dar îmi cumpăram o cămașă și nu mi se potrivea. Atunci au început problemele cu fizicul meu. Aveam în jur de 10 sau 11 ani. Mi-au apărut sânii la 9 ani și m-am dezvoltat foarte devreme. Nu eram slabă. De asemenea, făceam balet, iar asta înseamnă o grămadă de probleme corporale”.
Cântăreața a simțit nevoia să-și ascundă corpul
Purtarea hainelor largi i-a afectat profund percepția asupra propriei identități. Eilish simțea că ținutele oversized îi scot în evidență simțul stilului și o ajută să se simtă confortabil, dar o ajută și să își ascundă corpul.
„Apoi, cariera mea a ajuns să fie mare. Când aveam în jur de 16 ani, am primit un fel de etichetă, ceva de genul: «Billie Eilish poartă doar haine largi. Și ea nu este o femeie. Și nu arată ca o fată. Și nu este atrăgătoare»”, și-a amintit cântăreața.