După ce a fost lansat pe Netflix, Squid Game a devenit rapid unul dintre cele mai populare seriale ale platformei. Conceptul său bizar, dar captivant, implică 456 de participanți într-o competiție mortală. Premiul este unul imens, iar pentru a câștiga trebuie să treci cu succes de cele câteva jocuri pregătite.
A apărut trailerul noului sezon Squid Game
Netflix a transformat serialul într-un scenariu de tip reality-show, numit „Squid Game: The Challenge”. Acesta nu include secvențele mortale din sezonul precedent și se bazează pe o interpretare din viața reală. Primul trailer pentru mult așteptatul show s-a ridicat la așteptările fanilor, fiind primit de aceștia cu mare entuziasm.
În deschiderea trailerului, vedem o scenă cunoscută: o cameră goală de tip depozit, cu paturi suprapuse. „În atenția tuturor jucătorilor, a sosit timpul pentru următorul joc. Vă rugăm să intrați imediat în sala de joc”, se aude o voce din difuzor care îi instruiește pe concurenți. Trailerul dezvăluie prima probă, care este o replică fidelă a jocului „Lumină roșie, lumină verde” din emisiunea precedentă.
Chiar dacă la început jucătorii par să se unească în echipe și să fie prietenoși, scopul lor principal este victoria. Încrederea reciprocă devine periculoasă atunci când regulile includ selectarea a doi jucători spre eliminare, relatează New York Post. „Pentru a rezista în acest joc, ai nevoie de o strategie bună”, spune un jucător. Un alt concurent avertizează: „Îți voi fi cel mai bun prieten, dar cu siguranță te voi trăda la nevoie”.
Squid Game a fost cel mai vizionat serial din istoria Netflix
Informațiile dezvăluite la scurt timp după lansarea pe Netflix au arătat succesul imens al serialului. Squid Game a înregistrat peste 1,65 miliarde de ore de vizionare în primele 28 de zile de la premiera sa. Această cifră impresionantă echivalează cu mai mult de 182.000 de ani în total. Serialul a fost difuzat începând cu data de 17 septembrie și a fost cea mai de succes emisiune de pe Netflix.
În primele 28 de zile de la lansare, drama coreeană ultra-violentă a înregistrat de 2,6 ori mai multe vizionări decât următorul cel mai popular show de pe Netflix, „Bridgerton”. Sezonul 1 a acumulat 625 de milioane de ore de vizionare. Cifrele sunt uluitoare chiar și pentru producători. Deși aveau așteptări pozitive cu privire la succesul emisiunii, nu anticipaseră cât de uriaș avea să fie acesta.