ZU TV, cel mai tânăr şi mai cool post dedicat tinerilor din România, şi-a dublat în ianuarie 2017 audiența în Day Time și este în atenția publicului cu show-uri precum “Bobiceag și duba de artiști”, “Miezu’”, “Most wanted”, “ZU Party Romanian Tour” și “ Zunrise”.
În ianuarie 2017, peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.6 milioane.
Antenele, lideri pe intervalele „cheie”
Ianuarie 2017 a adus diviziei TV Intact Media Group o evoluție a audienței pe intervale orare importante, acoperind toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV din portofoliu.
Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.
- Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață pe majoritatea segmentelor orare, dintre care Prime Time (+ 11%) și Whole Day (+9%).
- Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Day Time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie 2016, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
- Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Day Time și Access, înregistrând creșteri, față de luna ianuarie 2016, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day ( +9%) și Prime Time (+11%).
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, în zona publicului comercial:
Astfel, audiența postului este în evoluție pe targetul 18-49 pe majoritatea intervalelor orare inclusiv Whole Day (+7%) și Prime Time (+6%). Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe cele mai multe intervale orare, cuprinzând Whole Day și Prime Time (+5%). În topul producțiilor stației se află show-urile “Poftiți pe la noi: poftiți la muncă”, “Te pui cu blondele?”, urmate de Observator 19 si Acces Direct.
Antena 1 a fost urmarită în luna ianuarie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.5 milioane de telespectatori.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna ianuarie pe intervale orare cheie, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 34% în intervalul Prime Time și cu 39% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 38% în Prime Time și 36% în Whole Day.
Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de 4.8 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale primei luni a anului se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de Intâlnire”, “Adevăruri Ascunse”, “Exces de Putere” și “Q&A”.
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna ianuarie, de peste 3,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost “Agenția VIP”, “Răi da’ buni”, “Vedetop”, “Necenzurat” și ”Refresh by Oana Turcu”.
Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței (+50%) și ale cotei de piață (+40%) în intervalul Prime Time, comparativ cu prima lună a anului trecut. Cele mai urmărite programe ale stației au fost “Elif”, “O poveste de iubire”, “Gossip Girl”, “Downton Abbey” și “Legea pământului”.
Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group, care are trei prezențe în top 15 all websites în .ro – a1.ro, antena3.ro și spynews.ro. A1.ro este leaderul categoriei divertisment, surclasând site-ul concurent și ocupă poziția a opta în clasamentul tuturor site urilor din România, în timp ce spynews.ro și antena3.ro au depășit fiecare 3.6 milioane de unici.