Carla's Dreams nu mai are nevoie de prezentare. Artiștii au cucerit publicul din România de la primele piese, iar acum, doar culeg roadele muncii lor. Trupa este cunoscută pentru aparițiile spectaculoase, în special pentru makeup-ul care nu s-a repetat deloc până acum. Sergiu a recunoscut, de multe ori, că nu are de gând să renunțe la obiceiul de a se machia. Mai ales că asta face parte din identitatea lor.
De mai bine de 10 ani, Sergiu și colegii lui din Carla’s Dreams au purtat mii de machiaje. Asta l-a făcut pe un tânăr de pe TikTok să-și imagineze propriul brand de makeup semnat de Carla’s Dreams. Adi Nistia este cunoscut în online pentru rebranding-ul pe care îl face anumitor produse și nu numai. Trebuie să recunoaștem că rezultatele sunt uimitoare. Aprecierile nu au întârziat nici ele să apară. Nistia este pasionat de fotografie, dar de aproape un an a început seria cunoscută pe TikTok în care transformă brand-uri clasice în brand-uri moderne.
Câți bani cheltuie, pe an, Carla’s Dreams pe makeup
Cei care au mers, cel puțin o dată, la un concert Carla’s Dreams au observat că machiajul artiștilor rămâne intact și după minute bune de cântat. Indiferent de temperaturile de afară și de efortul pe care îl depun, fiecare linie și fiecare punct este la locul ei. Fanii s-au convins că aceștia nu au de gând să renunțe la makeup, așa că au început să aibă alte curiozități. Întrebat ce sume investește într-un astfel de machiaj profesionist, Sergiu nu a știu să ofere o cifră exactă. În schimb, a estimat că se ajunge la 10-15 mii de euro pe an.
„Cântăm cu maștile pe față. Nu este o idee originală, a fost rezultatul căutării unui răspuns la întrebarea cum să ne păstrăm intimitatea. Costurile diferă în funcție de complexitatea machiajului.
Dacă am face o medie, cam o sută de euro pentru fiecare apariție a trupei. Folosim produse biologice, cu coloranți alimentari și, până acum, din fericire, probleme nu am avut”, a declarat, la un moment dat, Sergiu pentru Libertatea.