Firma SK Broadband, furnizorul de internet din Coreea de Sud, îi cheamă în instanță pe cei de la Netflix, după apariția serialului sud-coreean ”Squid Game”. Potrivit Daily Mail, apariția serialului de mare succes a dus la o creștere bruscă a traficului de internet în Coreea. Reprezentanții furnizorului spun că Netflix este al doilea cel mai mare generator de trafic de internet, după YouTube, doar că nu plătește taxe, așa cum o fac alte platforme, precum Amazon, Facebook sau Apple.
Cei de la SK Broadband susțin că traficul de internet pe platforma Netflix a crescut de 24 de ori între 2018 și 2021 și le cer celor de la Netflix să plătească taxe încă de acum trei ani. Solicitarea a revenit în discuție în contextul apariției serialului ”Squid Game”, care se bucură de o popularitate ieșită din comun. Seria sud-coreeană a depășit orice așteptări și a ajuns number one în peste 90 de țări, în mai puțin de o lună de la lansarea pe Netflix.