Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // Una caldă, una rece. Netflix, dat în judecată din cauza serialului ”Squid Game”

Una caldă, una rece. Netflix, dat în judecată din cauza serialului ”Squid Game”

Una caldă, una rece pentru gigantul Netflix. În timp ce serialul ”Squid Game” scrie recorduri de difuzări, furnizorul de internet din Coreea de Sud a decis să dea în judecată platforma de video streaming, pentru creșterea bruscă a traficului după apariția serialului. 

Publicat: 5 octombrie 2021, 7:05
Dena, KOREA - Squid Game, upcoming South Korean television series on Netflix. 456 people, who have all struggled in life, are invited to play a mysterious survival competition named "Squid Game". Competing in a series of traditional children's games but with deadly twists, they put their lives at risk to compete for a ₩45.6 billion (US$40 million) prize, for which there will only be one winner. Starring Lee Jung-jae, Park Hae-soo, Jung Ho-yeon and Wi Ha-joon --------- * *UK Clients - Pictures Containing Children Please Pixelate Face Prior To Publication*,Image: 630792883, License: Rights-managed, Restrictions: RIGHTS: WORLDWIDE EXCEPT IN KOREA, UNITED STATES, Model Release: no, Credit line: Profimedia

Firma SK Broadband, furnizorul de internet din Coreea de Sud, îi cheamă în instanță pe cei de la Netflix, după apariția serialului sud-coreean ”Squid Game”. Potrivit Daily Mail, apariția serialului de mare succes a dus la o creștere bruscă a traficului de internet în Coreea. Reprezentanții furnizorului spun că Netflix este al doilea cel mai mare generator de trafic de internet, după YouTube, doar că nu plătește taxe, așa cum o fac alte platforme, precum Amazon, Facebook sau Apple. 

Cei de la SK Broadband susțin că traficul de internet pe platforma Netflix a crescut de 24 de ori între 2018 și 2021 și le cer celor de la Netflix să plătească taxe încă de acum trei ani. Solicitarea a revenit în discuție în contextul apariției serialului ”Squid Game”, care se bucură de o popularitate ieșită din comun. Seria sud-coreeană a depășit orice așteptări și a ajuns number one în peste 90 de țări, în mai puțin de o lună de la lansarea pe Netflix. 

PARTENERI