Cu o jumătate de an în urmă, Observator a lansat prima campanie care vorbește despre capcanele afacerilor imobiliare, despre dramele celor care ajung să plătească o viață pentru o casă de coșmar.
Campania Observator le-a spus oamenilor ce înseamnă, de fapt, la cheie. Și le-a arătat consecințele compromisurilor. A pus presiune pe autorități să caute soluții pentru cei fără utilități, a cerut respectarea PUZ-urilor și îmbunătățirea infrastructurii. A cerut ca dreptul fundamental la un trai decent să fie respectat.
Primele efecte ale campaniei Coșmar Residence. Primăriile și localitățile învecinate, obligate să investească în drumuri, parcuri și şcoli 👉 https://observatornews.ro/exclusiv-observator/primele-efecte-ale-campaniei-cosmar-residence-primariile-si-localitatile-invecinate-obligate-sa-investeasca-in-drumuri-parcuri-si-scoli-473501.html
„Coşmar Residence” pare să-i fi trezit din somn pe guvernanţi. Am văzut în materialele Observator problemele enorme din noile „dormitoare” ale marilor oraşe. Acum, printr-o Hotărâre a Guvernului, atât primăriile din aceste oraşe, cât şi cele din localităţile învecinate vor fi obligate să strângă fonduri pentru investiţii comune în drumuri, parcuri sau şcoli. Un pas spre normalitate, în condiţiile în care 60% din populaţia lumii trăieşte în zone metropolitane.
În sezonul al doilea, campania Observator încearcă să îndrepte nedreptățile casă cu casă. Fiecare poveste poate deveni parte a campaniei „Coșmar residence”. Toți cei care au trăit pe pielea lor un coșmar imobiliar își pot trimite povestea pe Fii Observator.
Vezi aici Promo Coșmar residence sezonul al doilea
OBSERVATOR. Despre oameni. Știrile așa cum trebuie să fie
https://observatornews.ro
https://www.facebook.com/ObservatorAntena1
https://www.instagram.com/observatorantena1/?hl=en