Faptul că Timothée Chalamet este extrem de expresiv și că poate jongla cu diverse roluri nu mai este un secret pentru nimeni. De data asta, între pauzele de la filmările pentru producțiile deja consacrate, actorul s-a dedicat și reclamelor. Recent, acesta a fost văzut în New York, în timp ce stătea la geamul unui apartament de lux, îmbrăcat într-un maiou alb.
Timothée a schimbat mai mult outfit-uri. Tot în New York a putut fi văzut într-o bluză semnată de Virgil Abloh din colecția Louis Vuitton toamnă 2019. Momentan, nimeni nu a confirmat proiectul pentru care lucrează Chalamet. Însă, surse din anturajul lui au declarat pentru presa de peste Ocean că ar fi vorba despre o reclamă la unul dintre cele mai populare parfumuri de bărbați și anume, Bleu de Chanel.
Timothée Chalamet, o referință în moda masculină
Iubitul lui Kylie Jenner a început să fie o referință în ceea ce privește fashion-ul încă din 2017. Atunci, acesta a devenit popular datorită roluri din „Call me by your name”. În timp, cu ajutorul lui Haider Ackermann, Alexander McQueen, Tom Ford, dar și alții, Chalamet a devenit o referință pentru ceea ce înseamnă stilul masculin. În ciuda acestui fapt, abia acum este pentru prima dată când acceptă să fie imaginea unui brand atât de puternic.
Acum, este foarte posibil ca această asociere cu Chanel să nu fie deloc una întâmplătoare. Luna viitoare, va avea loc MET Gala, iar tematica este legată de moștenirea lăsată de Karl Lagerfeld. Cu toții știm implicațiile acestuia în lumea Chanel. Așa că, poate fi primul hint al prezenței lui Timothée Chalamet la eveniment.