„Emily in Paris” a fost unul dintre cele mai așteptat seriale, mai ales de către cei care au urmărit cu sufletul la gură ”Gossip girl” și alte seriale „girlish”. Netflix pariază din nou pe succesul acestei producții, mai ales că primul sezon i-a adus serialului două nominalizări la Golden Globes. Tocmai de aceea, serialul va reveni, în curând, cu sezonul trei și patru. Unde mai pui că actorii s-au întors deja în Paris?!
Până când te vei putea bucura de noile sezoane, o tipă de pe TikTok îți va deschide ochii. Pentru a nu mai crede tot ce se întâmplă în seriale, trebuie să o urmărești. Uite cinci dintre cele mai mari minciuni care s-au spus în „Emily in Paris”
1 – blogurile pe Instagram nu cresc atât de repede și de ușor
2 – este imposibil să lucreze în marketing în Paris fără să știi limba franceză
3 – felul în care se îmbracă Emily nu este deloc unul întâlnit și acceptat în Paris
4 – chiar dacă Emily este experă, un junior pe poziția ei în marketing nu și-ar putea permite niciodată să închirieze un asemenea apartament în Paris
„Emily in Paris” a deranjat multă lume cu ultimul sezon
Încă din primul sezon au fost prezentate anumite tipologii și naționalități prin comparație. Până acum, fanii s-au obinuit să îi vadă pe francezi prin lentila producătorului. Acesta i-a imaginat ca fiind nerespectuoși și înclinați spre a-și înșela partenerul. În sezonul trei al serialului apare ucraineanca Petra, care fură dintr-un magazin în timp ce o însoțește pe Emily la cumpărături.
Oleksandr Tkachenko, ministrul Culturii de la Kiev consideră că producătorul serialului a adus o insultă întregii națiuni. Mai exact, prin prezentarea ucrainienilor sub o formă jignitoare. Pe lângă toate astea, Petra mai este prezentată și ca fiind o femeie cu un simț slab în materie de modă și care trăiește cu teama de a nu fi deportată. „În Emily în Paris avem o imagine caricaturală a unei femei ucrainene care este inacceptabilă. Este și insultătoare! Așa sunt văzuți ucrainenii în străinătate?” a scris Tkachenko pe Telegram.