Întrega zi de duminică, 3 aprilie, pe ZU TV va fi afişat un crawl aniversar pe care vor fi postate urările venite din partea telespectatorilor.
Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, shop oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Anul trecut, ZU TV a înregistrat o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior, dublându-şi audienţa în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii şi a început anul cu +40% creștere a cotei de piață în cadrul nișei de muzică, devenind postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban.