Microbiștii nu se mai uită „ciudat” la niște fete care joacă fotbal. Dimpotrivă, vin în număr mare la meciurile lor. În martie 2022, partida dintre FC Barcelona și Real Madrid a atras pe „Nou Camp” 91.533 de spectatori! De asemenea, nimănui nu i se mai pare „scandalos” ca o femeie să joace la cazinou.
Multe lucruri care păreau „nelalocul lor” au devenit normalitate, iar ce se întâmplă în domeniul jocurilor de noroc este cel mai bun exemplu în acest sens. Potrivit informațiilor furnizate de companiile de gambling, tot mai mulți dintre clienții care își deschid conturi noi sunt femei.
Ele se împart în două categorii. O parte preferă jocurile construite special pentru publicul feminin, prin tematică, prin sentimentul de glamour indus de grafică, de cromatică și de ambianța sonoră, prin felul în care este spusă povestea etc. Printre altele, vorbim despre sloturi online cu pietre prețioase, cu zâne, cu flori, cu animale sau despre păcănele inspirate din istorie (care au în centru personaje feminine precum Cleopatra) sau din showbiz.
O altă parte a pasionatelor de jocuri de cazinou se distrează jucând sloturi preferate în egală măsură de bărbați, cum ar fi cele cu mașini, cu fotbal, cu război, cu pescuit, cu exploratori ș.a.m.d. Cele două categorii sunt unite de nevoia de adrenalină și de prețuirea paletei de emoții generate de păcănelele online.
În același timp, majoritatea jucătoarelor sunt atrase de păcănele cu funcții speciale, care le pot aduce câștiguri mai mari. Ele le joacă atât pe bani reali, dar apreciază la fel de mult și ce găsesc pe site-uri cu jocuri sloturi cu speciale, așa cum este cel lansat de Frank casino. Pe un astfel de site, pasionații găsesc sloturi în variantă demo, în dreptul fiecăruia fiind menționat un rating. Cu excepția faptului că nu pot fi obținute câștiguri care să fie retrase pe card, experiența de joc se aseamănă de cea din cazinoul online.
Personajele feminine „nevăzute” și cele cu vizibilitate maximă
Publicul feminin constituie o miză importantă pentru operatorii din industria de gambling. Fenomenul înregistrării femeilor în cazinourile online este abia la început și se estimează că, în viitor, numărul lor va fi cel puțin egal cu al clienților bărbați. Astfel, sunt concepute campanii de marketing speciale, din echipele de creație făcând parte femei care știu exact cum să formuleze mesajul și unde să îl transmită, pentru a avea eficiență maximă.
Se pune accent pe canalele de Social Media precum Instagram sau Tik Tok, acolo unde se înregistrează o prezență feminină masivă și acolo unde multe fete au statut de influencer. Dincolo de publicitatea plătită, cazinourile online mizează pe faptul că o femeie este mai dispusă să dea „share” unui lucru care îi place decât un bărbat.