Meredith Duxbury face orice pentru urmăritorii ei. Pentru că nu este deloc ușor să îți păstrezi comunitatea fidelă, așa că Meredith a găsit soluția perfectă. Pe lângă miile de produse pe care le testează, dar și makeup-urile pe care le realizează, Duxbury merge și la cele mai importante evenimente. Și, pentru că a devenit virală și o știe toată lumea, primește invitații inclusiv de la Selena Gomez și Kylie Jenner.
Recent, Selena Gomez a lansat un nou produs vedetă al brandului său, Rare Beauty. Este vorba despre concealerul minune. După cum spune chiar ea, va deveni de nelipsit din rutina de makeup a fiecăruia. Și pentru că Meredith a fost și ea prezentă la eveniment, aceasta nu s-a putut abține și i-a adresat artistei câteva întrebări legate de brandul ei, dar și de problemele de sănătate mentală.
„Să nu vă fie frică să cereți ajutor! Sunt atâtea persoane care se luptă cu aceleiași probleme ca și voi. Câteodată, să știi că cineva este alături de tine contează cel mai mult. Am ales numele „Rare Beauty” după o piesă de pe albumul meu. Singurul motiv pentru care toți ar trebui să ne simțim unici este pentru că chiar așa suntem, unici. Sunt mândră că dețin acest brand pentru că pot lăsa o amprentă în această industrie de beauty.”