Lansare cu scandal. Kendall Jenner, domeniu neinspirat pentru cel mai nou business. De ce se revoltă fanii?

Kendall Jenner a decis că industria de beauty nu este o rampă perfectă de lansare, mai ales că surorile ei sunt veterane în acest domeniu. Modelul a decis să evite competiția cu familia, așa că a decis să își lanseze propriul brand de tequila.

Publicat: 19 februarie 2021, 6:04
DeLa seconde campagne de Kendall and Kylie Jenner pour leur marque de cosmétiques Kendall X Kylie Cosmetics, le 6 juillet 2020. New campaign of sisters Kendall and Kylie Jenner for their new brand Kendall X Kylie Cosmetics.

Kendall Jenner este o perfecționistă și nici de data asta nu s-a abătut de la regulă. Modelul a lucrat timp de 3 ani și jumătate pentru a găsi rețeta perfectă de tequila și se pare că i-a reușit. Kendall a făcut marele anunț pe Instagram, acolo unde fanii au primit cele mai bune informații despre nouă băutură, dar și cele mai bune recomandări. Kendall susține că în ultimii ani a băut doar brandul ei de tequila, iar asta este o recomandare destul de strong.

În timp ce unii i-au apreciat inițiativa de a se detașa de tiparul urmat de surorile ei în domeniul makeup-ului, alții au fost extrem de nemulțumiți. Ce i-a revoltat? Se pare că sora mai mică a lui Kim nu a fost destul de inspirată atunci când a ales să își asocieze numele cu tequila. Băutura numită ”818” după un cod poștal din Calabasas nu a scutit-o pe Kendall de hate-ul din online, fanii reproșându-i că încearcă să profite de un concept care are legătura cu tradiția mexicană. 

 

 

PARTENERI