iUmor și iMai mult umor, lider de audiență, seara trecută, la Antena 1
Cea de-a doisprezecea ediție iUmor, difuzată aseară, în intervalul 19:59 – 00:31, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 24.9% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, care, cu cea mai nouă ediţie Survivor, a înregistrat o medie de 5.3 puncte de rating și 17.9% cotă de piață. În minutul de aur, 22:20, peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1. Totodată, serialul „iMai Mult Umor” s-a impus ca lider de audienţă, atât pe segmentul comercial, cât şi la nivel urban. Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, iMai Mult Umor a înregistrat o audiență medie de 4.1 puncte de rating și 29.7% cotă de piață, în vreme ce Pro TV înregistra în acelaşi interval orar 1.6 puncte de rating şi 11.9% cota de piaţă.