iUmor și iMai Mult Umor, lider de audiență, seara trecută, la Antena 1 Antena 1, lider de piață la nivelul întregii zile

În prima zi de sărbătoare, românii au ales Antena 1. Observator 06, Neatza de Weekend, Observator 13, Hello Chef, iUmor și iMai Mult Umor impunându-se ca lideri de audiență. Prezenți în număr mare în fața televizoarelor, telespectatorii au condus postul Antena 1 în fruntea clasamentului de audiență întreaga zi, la nivelul publicului comercial. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day, la nivelul publicului comercial, un rating mediu de 2,4 puncte și 16,7% cotă de piață, poziția secundă în clasament fiind ocupată de Pro TV cu 2,2 puncte de rating și 15,2% cotă de piață.

Publicat: 26 aprilie 2022, 8:10

 Cea mai nouă ediție iUmor, difuzată aseară în intervalul 19.59 – 00.04, a condus clasamentul de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu un rating mediu de 5,8 puncte și 23,1% cotă de piață. Și de această dată, poziția secundă a fost ocupată de Pro TV cu 4,7 puncte de rating și 18,8% cotă de piață. Peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau aseară, în minutul de aur, 22.46, emisiunea jurizată de Mihai Bendeac, Delia, Cheloo și Maria Popovici, jurata surpriză a ediției. Episodul iMai Mult Umor s-a impus și el ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial, cât și la nivelul întregii țări.

De sărbătoare, românii și-au început dimineața alături de matinalul de la Antena 1. Ediția specială Neatza de Weekend din prima zi de Paște s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public. Conform datelor oferite de Kantar Media, matinalul de la Antena 1 a ocupat prima poziție în topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu un rating mediu de 2,9 puncte și 19,2% cotă de piață. Și de această dată, poziția secundă a fost ocupată de Pro TV cu 1,9 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.

PARTENERI