Instagramul încearcă din răsputeri să țină pasul cu tendințele. După ce a adoptat funcția de Reels, dar și de Swipe Up pentru toate conturile, mai multe update-uri sunt pe drum.
În primul rând, Instagram nu va mai permite ca videoclipurile să fie editate în alte aplicații. Dacă, până acum, obișnuiai să folosești CapCut sau alte aplicații conexe, ei bine, de acum încolo, sunt istorie. Instagram vrea ca tot conținutul postat pe platformă să fie editat cu ajutorul tool-urilor proprii.
Una dintre cele mai previzibile modificări abia acum urmează. Specialiștii preconizează că Instagram va favoriza conturile care postează zilnic. Regula nu se aplică doar la feed, ci și la stories. Ba mai mult, este recomandat ca în fiecare zi să postezi 6 story-uri, însă planificate foarte bine. Și anume, două dimineața, două după masă și două seara.
Instagram întră în rând cu lumea bună și devine o platformă SEO. Ce înseamă asta?! De acum încolo, va trebui să fii mult mai atent atunci când îți pui descrierile la poze. De exemplu, dacă lucrezi în domeniul medical, va trebui să treci în descrierea pozelor serviciile pe care le oferi.
Începând de acum, poți să-ți iei „la revedere!” de la conținutul audio original. Instagram vrea să folosești sunetele deja existente pe platformă, majoritatea fiind piese. Dacă până acum puteai să treci hashtag-uri câte doreai, ei bine, noul update nu îți va mai permite asta. Numărul maxim permis va fi de 5 hashtag-uri per postare.
Update-urile sunt disponibile de pe 16 martie, dar, cel mai probabil, va ma dura până vor produce efecte în Europa.