În doar 28 de zile de la lansare, ”Squid Game” a fost vizionat de 111 milioane de utilizatori din întreaga lume. Serialul coreean a ajuns number one în peste 90 de țări, încă din primele zile de la lansare și toată lumea a vorbit despre el. Era de așteptat ca vizualizările să atingă o cifră-record, chiar după prima lună de la lansare, dar nimeni nu se aștepta la o asemenea performanță. Recordul pentru cel mai vizionate serial de pe Netflix în primele patru săptămâni de la lansare era deținut de ”Bridgerton” până acum, care a fost accesat de 82 de milioane de utilizatori atunci când a apărut, la începutul anului. Și ”Lupin” a obținut cifre deloc de neglijat, dar departe de performanța lui ”Squid Game”.
Serialul este un thriller psihologic și spune o poveste despre supraviețuire, despre natura umană și până unde sunt oamenii capabili să meargă atunci când este în joc o miză uriașă. Scenariul pentru ”Jocul calamarului”, așa cum se numește în română, a fost scris în urmă cu mai bine de 10 ani, dar proiectul a fost considerat prea îndrăzneț pentru a fi pus în scenă. S-au băgat cei de la Netflix, care au început producția în 2019. Doi ani mai târziu, serialul de nouă episoade s-a transformat într-un adevărat fenomen mondial.