Gigi Hadid demonstrează că „poate fata”, așa cum spunea Anda Adam. Modelul a trecut printr-o perioadă destul de tumultoasă, din toate punctele de vedere. Despărțirea de Zayn Malik a afectat-o mult, mai ales că la mijloc a fost și micuța Khai. Deși este mămică singură, Gigi nu se plânge. Vedeta se împarte între carieră și viața de mămică, iar acest mix îi iese de minune.
În tot acest timp, sora Bellei a avut în minte un singur plan și anume, lansarea propriului brand. Fanii știu că aceasta a mai lansat colecții capsulă cu brand-uri celebre, însă nu i-au aparținut în totalitate. De data asta, Gigi Hadid a venit pe piață cu „Guest in Residence”, primul ei brand exclusiv. De-a lungul carierei sale, modelul a lucrat cu cele mai mari case de modă, așa că a „furat” meserie de peste tot.
Brandul lui Gigi Hadid s-a vândut ca pâinea caldă
Faptul că a defilat pentru nume celebre, dar și faptul că s-a învârtit în această lume a haute-couture-ului îi oferă lui Gi un grad ridicat de încredere. Dacă în urmă cu câteva luni a lansat o colecție de lenjerie intimă hot, de data asta, Gigi a schimbat macazul. Brand-ul ei se axează, exclusiv, pe haine cozy, fix așa cum poartă ea în timpul liber.
Și ce poate fi mai frumos decât aprecierea din partea publicului. Fanii au epuizat stocurile în timp record, iar Gigi este copleșită. Recent, la un eveniment dedicat modei, Gigi Hadid a observat în mulțime că unul dintre fani era îmbrăcat în brandul ei. Modelul a făcut abstracție de paparazzi și a mers direct să facă o poză cu el.