Chefi la cuțite – lider de audiență Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale
Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de ProTV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață. Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat ProTV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.