Chefi la cuțite, lider audiență pe toate segmentele de public Chef Scărlătescu a câștigat un avantaj important la amuleta serii
Marţi seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 24.4%, în timp ce al doilea clasat, Pro TV, a obținut 7.4 puncte de rating și 22.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.1 puncte de rating si 19.4 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Pro TV, a obținut 6.1 puncte de rating și 14.7 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3%. În minutul de aur al emisiunii, 22.11, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.