Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // Asta este scena care nu s-a văzut în primul sezon „Squid Game”. Enjoy it!

Asta este scena care nu s-a văzut în primul sezon „Squid Game”. Enjoy it!

Fanii sunt nerăbdători ca povestea din „Squid Game” să meargă mai departe. Producătorul serialului a promis că va reveni cu sezonul doi, dar, până atunci, are o altă surpriză pentru fani. O scenă care trebuia să apară în primul sezon de „Squid Game” a fost eliminată pe ultima sută de metri. Believe it or not, te poți bucura de ea acum!

Publicat: 29 septembrie 2022, 14:37
Profimedia

”Squid game” sau ”Jocul calamarului” a dat întreaga planetă peste cap. În ciuda faptului că nimeni nu îi dădea prea multe șanse, serialul a reușit să ajungă numărul 1 în 90 de țări. În plus, are aproape 100% recenzii bune pe Rotten Tomatoes. Dacă acum cei de le Netflix înregistrează cifre uriașe cu el, în urmă cu 10 ani, ”Squid game” nici măcăr nu era luat în considerare de platformele de streaming. La fel ca ”La casa de papel”.

”Squid game” este un serial bine gândit la care s-a lucrat mai bine de 12 ani. Prducătorul Hwang Dong-hyuk a vorbit pentru prima data despre asta cu cei de la The Korea Times. ”După 12 ani, lumea s-a schimbat într-un loc periculos, violent. Poveștile de supraviețuire sunt mereu bine venite. Multă lume a comentat și nu a înțeles de ce este relevant serialu. Din păcate, lumea merge în aceeași direcție ca serialul. Personajele serialului se asemănă cu lumea care vrea să dea lovitura cu imobiliarele sau cu criptomonedele. Atât de multă lume a empatizat cu povestea.”

Câți bani a generat „Squid Game” pentru Netflix

Nu știm dacă Netflix a bănuit sau nu impactul pe care-l va avea Squid Game, dar la profitul ăsta sigur nu se așteptau. Încă o dată, la fel ca și în cazul „La Casa de Papel, Netflix a decis să acorde o șansă producțiilor refuzate sau nelansate. În cazul serialului coreean, a dat lovitura. 

„Squid Game” a avut o mulțime de privitori în întreaga lume. Asta a putut însemna un singur lucru pentru Netflix: bani mulți. Serialul coreean a fost din prima zi de la lansare unul dintre cele mai vizionate de pe platformă și s-a menținut acolo aproape o lună. Cei de la Bloomberg au declarat că serialul a fost produs cu 21,4 milioane de dolari și a adus către Netflix un profit de 891 de milioane de dolari. Asta înseamnă de patru ori mai mult decât investiția.

PARTENERI