7 lucruri pe care nu ți le-a spus nimeni despre ”Hannah Montana”
Fără îndoială cel mai bine plătit e PewDiePie. Suedezul are peste 50 de milioane de abonați care îl urmăresc cum se joacă. Forbes estimează că starul a adunat anul trecut 12 milioane de dolari numai din YouTube.
Smosh, adică duo-ul de comedianți cu peste 22 de milioane de abonați și-a început activitatea pe YouTube în 2005. În ultimii patru ani și-au mai făcut și alte canale de YouTube. Toate le aduc 8.5 milioane de dolari pe an.
Fine Brothers o ard tot pe comedie și 14.5 milioane de oameni au apăsat butonul ”Subscribe”. Le-au intrat în buzunare numai anul trecut 8.5 milioane de dolari.
Lindsey Stirling e o tipă care cântă la vioară și dansează și s-a făcut cunoscută după ce a participat la America’s Got Talent. Are 9 milioane de abonați pe canalul ei și a avut câștiguri de 6 milioane de dolari în ultimul an.
Cei doi tipi de la Good Mythical Morning se laudă și ei cu mai multe canale de YouTube care le-au adus anul trecut 4.5 milioane de dolari. Pe canalul principal au peste 11.5 milioane de abonați.
KSI se concentrează pe jocuri – FIFA mai ales – și chiar a intrat în Cartea Recordurilor în 2013 pentru cel mai mare număr de goluri date într-un meci virtual: 190. Apoi și-a încercat norocul și cu muzica și are aproape 15 milioane de abonați pe canal. KSI a încasat 4.5 milioane de dolari din activitatea pe internet anul trecut.
Michelle Phan e pasionată de make-up și și-a transformat activitatea pe YouTube în propriul business. Are 9 milioane de abonați pe canalul de YouTube și câștigă aproximativ 3 milioane de dolari pe an. Pe lângă asta, Michelle a creat Ipsy, o cutie cu produse cosmetice pentru care primește o mulțime de comenzi. Forbes a evaluat ideea Ipsy la 500 de milioane de dolari.
Superwoman (Lilly Singh) s-a apucat de YouTube în 2010. Îi face pe oameni să râdă și 10 milioane au apăsat pe ”Subscribe” pe canalul ei. Face și vloguri și câștigă 2.5 milioane de dolari anual.
Roman Atwood a devenit cunoscut datorită farselor sale. Are și un canal secundar, pe care face vlog-uri de familie. Chiar dacă unele glume pe care i le face partenerei lui sunt de-a dreptul sinistre, Atwood are peste 10 milioane de abonați și a câștigat anul trecut 2.5 milioane de dolari.