Reclamele de Crăciun au devenit o tradiție peste tot în lume şi marile companii gândesc în fiecare an mesaje şi bugete consistente pentru a le ura oamenilor sărbători fericite cu produsele lor. Anul acesta, o reclamă care a costat doar 50 de lire sterline a cucerit internetul, cu toate că nu e tocmai nouă. Dar mesajul aduce o avalanşă de emoții care nu se pot cumpăra.

Phil Beastall a făcut în 2014 un filmuleț care demonstrează că nu totul este despre consum, corporatism, cumpărături şi cadouri voluminoase, ci despre familie în primul rând. Clipul, gândit inițial ca un scurt metraj, nu ca o reclamă, a costat în jur de 50 de lire sterline, iar Phil l-a postat din nou pe Facebook, unde a devenit rapid viral. "Am vrut să fac oamenii să se gândească o clipă la cât de norocoşi suntem să fim şi să îşi amintească măcar acum că, deşi viața poate fi grea, nu suntem definiți de cariere sau de materialism. Familia este pe primul loc şi este important să avem grijă unii de alții. Deşi nu este o poveste reală, sper că este una care va atinge suflete", a spus Phil. Dacă a reuşit sau nu, hotărăşte tu după ce dai play şi te uiți până la final.