Succesul de care se bucură TikTok la nivel mondial îi provoacă pe competitorii lui să găsească soluții pentru a menține interesul utilizatorilor. După ce Instagram a preluat formatul Reels, YouTube contraatacă și vine cu o noutate inspirată tot de la TikTok.

Filmulețele scurte sunt cele care au cel mai mult succes pe Internet, de aceea și alte rețele de socializare au început să preia formatul consacrat de TikTok. YouTube a implementat o nouă funcție, după ce a introdus formatul stories. Este vorba despre o secțiune numită Shorts, unde se pot încărca filmulețe de maximum 60 de secunde. Opțiunea este deja disponibilă pentru utilizatorii din 26 de țări și va ajunge în curând și la cei din România. 

Opțiunea care îți permite să filmezi și să încarci filmulețe scurte nu va fi la fel de bine pusă la punct precum TikTok, dar are câteva funcții de bază: poți alege muzică, poți înregistra în regim hands free și poți alege viteza de redare. În plus, vei avea opțiunea de a adăuga text peste videoclip, subtitrare sau filtre de culoare, urmând să mai fie adăugate și alte opțiuni pe parcurs, pe măsură ce opțiunea este optimizată.