Selena Gomez a intrat în rândul vedetelor care au propriul brand de cosmetice. Artista a lansat ”Rare beauty”, o colecție de beauty inspirată de cel mai recent album al ei.

Albumul ”Rare” este poate unul dintre cele mai sensibile materiale lansate de Selena. Artista și-a pus sufletul pe tavă și a reușit să compună cele mai personale piese. Astfel, Selena s-a gândit să își transpună ideile și într-un alt domeniu, cel de beauty.

Artista a fost mereu de părere că makeup-ul nu este o nevoie, ci o plăcere, așa că produsele lansate de ea nu fac decât să accentueze frumusețea feminină. Selena a muncit 3 ani la colecția ”Rare beauty”, iar fanii pot găsi diferite nuanțe de fond de ten, rujuri, iluminatoare și pensule de machiaj.

Odată cu lansarea ”Rare beauty”, Selena Gomez a dat și vestea cea mare. Scopul artistei este de a aduna 100 de milioane de dolari din vânzări, bani pe care îi va dona persoanelor cu probleme de sănătate mintală.