Riri, nu ai auzit de vorba ”Cine pleacă la plimbare pierde locul de onoare?” De când s-a axat mai mult pe industria de beauty și de lenjerie, Rihanna a cam dispărut din peisajul muzical, iar asta nu este în avantajul ei.

Industria muzicală de peste Ocean se reinventează pe zi ce trece, Mulți artiști de care nimeni nu știa până la apariția TikTok-ului au luat cu asalt cele mai importante topuri. Un exemplu perfect este Megan Thee Stallion care a descoperit succesul odată cu ”Savage”, piesă virală pe TikTok. De aici și până la colaborări cu nume mari precum Beyonce și Cardi B a mai fost un singur pas. Megan a reușit să pună mâna pe contracte importante și a semnat cu Roc Nations, casa de discuri a lui Jay-Z.

Se pare că soțul lui Beyonce are de gând să o transforme pe Megan în copia fidelă a lui Riri, cel puțin în materie de videoclipuri. În 2011, după scandalul cu Chris Brown, Rihanna lansa piesele ”You da one” și ”S&M” care au venit la pachet cu videoclipuri cu tematica presă. Acum, la 9 ani după, Megan Thee Stallion lansează ”Good News” tot cu tematica presă și cu fundal de ziare.

Chiar dacă Riri și Megan Thee Stallion au concepte asemănătoare, ele nu sunt rivale. Mai mult, Rihanna a ales-o pe Megan ambasadoarea colecției de lenjerie ”Savage x Fenty”. ”Meg este energia pe care o căutăm noi. Este a persoană care își asumă riscurile cu atitudine, caracter și personalitate.” a declarat Riri pentru Harper’s Bazaar.