An de an, milioane de oameni din toată lumea stau cu ochii pe Super Bowl, mai puțin pentru evenimentul sportiv în sine și mai mult pentru concertele și reclamele dinaintea, din pauza și de la finalul show-ului.

Anul acesta, s-a atins un nou record. Un minut de publicitate la Super Bowl a costat nu mai puțin de 10 milioane de dolari. Reclamele, considerate o parte esențială a show-ului, au fost proiectate pe cel mai mare ecran instalat vreodată pe un stadion. Unele au fost difuzate în premieră la Super Bowl, în timp ce a altele au fost special concepute pentru această ocazie.

Și artiștii au fost protagoniștii câtorva spoturi: Michael Buble și Cardi B au făcut reclamă la băuturi carbo-gazoase, John Legend schimbă scutece, iar Backstreet Boys şi Chance the Rapper au făcut reclamă la snacksuri.

Anul acesta, difuzarea unei reclame la Super Bowl costă 5 milioane de dolari, însă companiile spun că merită.