Netflix încearcă să împace toate generațiile. Mai nou, celebra platformă a vrut să cucerească generația TikTok, așa că a anunțat lansarea ”The Hype House”. Fanii au reacționat imediat, iar în așteptarea marei premieri, secțiunea de comentarii de pe Instagram a fost asaltată cu mii de comentarii.

Adolescenții care nu mai au nevoie de nicio prezentare pe TikTok se mută pe Netflix. The Hype House aduce în fața fanilor pe Kouvr Annon, Nikita Dragun, Sienna Mae Gomez, Chase Hudson, Larri Merritt, Thomas Petrou, Alex Warren și Jack Wright. Reality show-ul prezintă o zi obișnuită din viața creatorilor de conținut și drumul lor spre succes. 

De pe TikTok, direct pe Netflix. Cei mai tari creatori de conținut vor fi protagoniștii unui reality show

Nemulțumirea fanilor nu este legată de faptul că Charli D’Amelio, Dixie D’Amelio, Addison Rae și Daisy Keech lipsesc din peisaj, ci de faptul că nu văd utilitatea unui asemnea show. Se pare că utilizatorii Netflix simt nevoia unui alt gen de producții, iar conturile lor se social media sunt pline de comentarii răutăcioase și chiar recomandări mult mai bune în loc reality show-ului The Hype House.

”Scoateți seriale bune și îi băgăți pe ei”, ”Amuzant Netflix! 1 aprilie a fost acum 26 de zile”, ”Vrem The Society 2, nu The Hype House”, au fost doar câteva dintre reacțiile fanilor.