Succesul de care se bucură Inna a depășit de mulți ani granițele țării, iar acest lucru se vede pe toate platformele de streaming. Piesele ei au ajuns să domine topurile internaționale, să fie printre cele mai căutate pe Shazam, iar clipurile pe care le lansează depășesc câteva sute de milioane de vizualizări fiecare. 

Inna tocmai a intrat într-o galerie selectă de artiste, alături de nume grele din industrie, precum Adele sau Dua Lipa. Videoclipurile pe care le încarcă pe canalul ei de YouTube au adunat în total peste 5.3 miliarde de vizualizări. Inna are 6.8 milioane de abonați pe YouTube, așa că nu este de mirare că milioanele de accesări la clipurile ei se adună rapid. Artista noastră este pe locul al șaselea în clasamentul cântărețelor din Europa cu cele mai multe vizualizări pe YouTube, fiind depășită de Dua Lipa (11.7 miliarde de views), Adele (10.9 miliarde), Ellie Goulding (8.3 miliarde), Anne Marie (7.6 miliarde) și Little Mix (6.5 miliarde). 

Ce este și mai interesant este că toate artistele care se află deasupra Innei în clasament sunt britanice. Așa că Inna este cântăreața cu cele mai multe vizualizări din Uniunea Europeană, având în vedere că Marea Britanie a ieșit recent din U.E. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stefan Lucian (@luciansss)

Inna a lansta câteva piese noi anul acesta, iar ”Flashbacks” și ”Maza” au ajuns cel mai repede la inimile fanilor. ”Flashbacks” a intrat în top 50 cele mai căutate melodii pe Shazam, la nivel mondial, iar pe YouTube se bucură de aproape 30 de milioane de vizualizări. ”Maza” a apărut vara aceasta și aproape 20 de milioane de oameni au dat play.