Nicole Cherry atrage în ultima vreme replicile acide ca un magnte. Artista fac ece face și intră din nou în gura urmăritorilor, doar că de data asta motivul dezbaterii nu este cel legat de sarcină.

Nicole Cherry are motive de sărbătoare. Brandul ei de haine, YLLA a împlinit un an, așa că Cireșica le-a pregătit fanilor o surpriză, doar că se pare că nu prea a fost pe placul celor care o urmăresc. Nicole le-a oferit fanilor un cod de reducere, dar cum nu poți niciodată să mulțumești pe toată lumea și de data asta au apărut cârcotași care au tras-o la răspundere.

Urmăritorii lui Nicole au fost nemulțumiți de prețurile pe care aceasta le are, considerând că articolele sunt mult mai scumpe față de multe altele deja existente pe piață. ”Reducere, reducere, dar rochia costa 449 lei”, ”Nu cred că merită atât”, ”Noi, cei care trăim în lumea reală nu aruncăm banii pe haine scumpe” au fost doar câteva dintre replicile fanilor.

Sunt extraordinar de fericită că am avut un feedback atât de bun de la voi. Atunci când am ales numele YLLA a fost pur și simplu din mintea mea. După am făcut un research și am găsit că în spaniolă este zeița frumuseții. Te poți simți ca o adevărată zeiță atunci când porți YLLA. Vă mulțumesc mult pentru că vă plac produsele și îmi doresc ca brandul meu să crească cât mai mult!”, spunea Nicole anul trecut pe Insta stories. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicole 🍒 (@nicolecherry)