Nicole Cherry este mai determinată ca niciodată să devină business woman. Cireșica și-a lansat propriul brand de haine, YLLA, anul trecut, atunci când a atins 2 milioane de urmăritori și de atunci e mai pusă pe treabă ca niciodată.

Nicole Cherry s-a transformat enorm de mult de la puștoiaca care cânta ”Memories” până la artista completă de astăzi. Cireșica a lansat brandul YLLA care se poate bucura deja de cea de-a doua colecție, Amore. 

”Sunt extraordinar de fericită că am avut un feedback atât de bun de la voi. Atunci când am ales numele YLLA a fost pur și simplu din mintea mea. După am făcut un research și am găsit că în spaniolă este zeița frumuseții. De aici mi-a venit super ideea ca această colecție să se numească ”Goddess” și ca fiecare produs în parte să poarte numele unei zeițe. Pe site puteți citi descrierile fiecărui produs pentru că sunt foarte interesante. Te poți simți ca o adevărată zeiță atunci când porți YLLA. Vă mulțumesc mult pentru că vă plac produsele și îmi doresc ca brandul meu să crească cât mai mult!”, a spus Nicole pe Insta stories.