Vrea, nu vrea, Facebook-ul trebuie să țină pasul cu tehnologia și cu preferințele utilizatorilor. Platforma a anunțat introducerea unei noi opțiuni pe care a gândit-o în parteneriat cu Spotify și speră să îi cucerească pe toți cu acest update.

Utilizatorii Facebook nu vor fi niciodată mulțumiți 100%. Platoforma încearcă să țină pasul cu dorințele celor care o folosesc și, după ce a renunțat parțial la feed-ul aglomerat cu reclame, cei de la Facebook au gândit un parteneriat cu Spotify. Noua opțiune include două proiecte audio, unul în care muzica din Spotify va putea fi ascultată prin intermediul Facebook, iar altul prin care Facebook va prezenta ca recomandări podcasturi de pe Spotify. 

Zilele trecute, Facebook a anunțat un nou update pentru utilizatorii lui. Se pare că pe lângă fluxul algoritmic care apare acum pe Facebook, utilizatorul va avea două fluxuri în plus: unul ordonat cronologic și altul compus din persoanele şi paginile favorite. Cele două fluxuri vor apărea în aplicație la secțiunea Favorites şi Recents. Pentru secțiunea Favorite, Facebook-ul va selecta maxim 30 de pagini și de persoane favorite. 

Dacă Recents apărea și până acum undeva la secțiunea More, acum, atât Favorites cât și Recents vor avea două tab-uri noi.